4 timmar

Kom precis hem från en 4timmars övningskörningskurs, nog det värsta jag varit med om eftersom jag med tiden vart allt mer och mer förkyld. Tror faktiskt att "läraren" började misstänka att jag faktiskt var förkyld när jag började halft grina för att det kittlade så mycket i min näsa. Verkligen ingenting jag kan rekomendera, att gå på en kurs i 4 timmar när man är dunderförkyld!
Men imorn lär jag iaf göra samma misstag eftersom jag då kommer behöva tvinga mig till skolan eftersom vi har en massa projektarbeten att fixa på, men men, vad gör man inte för sin grupp ^^,




Imorn åker Thomas till fjällen och kommer vara där över hela helgen. Har inte sovit utan honom på flera veckor och har ingen aning om hur jag kommer klara detta :|!! Men då ska jag iaf passa på att umgås en massa med mina älskade vänner som tyvär har lämnats lite i skuggan den senaste tiden, förlåt för det!!! Verkligen, jag menar det!!<333

Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0