28 Mars

Nu har jag kommit hem från Jenny och hopptävlingen, krev typ precis ur duchen och ska snart vidare till Anna (:
Var ju somsagt hos Jenny igår och det var riktigt mysigt :) Vi han inte göra så mycket mer än o bara snacka skit och kolla film, men det är ändå alltid lika kul o vara med henne <3


När jag kom dit så höll hon precis på o kocka musslor, något jag aldrig ätit och trode jag aldrig skulle äta. Men jag smakade en och de var faktiskt himla gott :D Elr det smakade iof inte så mycket, men men :P
Sen idag så åkte vi ju på dendär hopptävlingen där vi skulle vara funktionärer, och vi hade ju räknat med att få sitta på hoppbanan och flysa fast ,men vi fick sitta inne i dommarbåset så vi var himla nöjda (:



Nu ska jag somsagt till Anna. Ska kanske höramed Anna om hon har lust att göra ett  tredje hål i mitt öra xD! Om jag vågar då ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0