Vart tog den sköna sommaren vägen?

Är det sommar elr är det höst !?

Ibland undrar man ju fan, för nu har det regnat i över 2 dagar. Fast å andra sidan kanske det är bra att det gör de nu.. när de fortfarande e skola. För de e ju inge kul att sitta i skolan när solen steker på som mest! Men lite deprimerad blir man ju "/



Men för att försöka få tillbaka sommarkänslan köpte jag 2 liter jordgubbar (A) Dom såldes för bara 15kr litern uppe vid Ö&B så då va ed bara o driva upp dit och införskappa sig ett par liter. Och jag skojar inte när jag säger att jag fick tillbaka sommarkänslan! Låst in mig på rummet och drog ner persiennerna och tryckte i mig en hel liter själv, då kändes det som sommar! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

HAhaa nää vet lite slösigt men har typ inga fina armband så tänkte kosta på mig lite (A) <3

2009-06-04 @ 21:46:16
URL: http://emmast.blogg.se/
Postat av: Emma

Men där finns det inte lika fina (a) <3

2009-06-04 @ 21:49:08
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0