.

Jag har verkligen inte fått unna mig några nya kläder på typ hur länge som hellst känns det som! Elr fått o fått, fått har jag väl, men jag har inte haft råd. Elr jag har trott att jag inte haft råd, men så står man ändå där i slutet av månaden med inga pengar alls och man har lixom inte änns köpt ett enda plagg!!
Vart fan tar alla pengar vägen lixom!!??

Aa så nu tänkte jag iaf att jag fan ska ta o köpa lite saker som jag verkligen behöver, för annars kommer pengarna bara gå åt på onödigt fikande elr annat skit. Så jag knappa mig in på HM och shoppa loss lite, dock(!) så fanns inte den grejen jag hellst av allt behövde, som lixom var själva anledningen till att jag skulle shoppa. För behöver verkligen en jacka! :O
Jaa, jag vet att det e sommar nu och man inte behöver jacka, men är faktiskt alltid skönt att ha en Snygg(!) jacka att krypa in i när man e ute om kvällarna och det börjar bli kylit. Aja, ska försöka hitta en på andra håll istället (:

Here comes the inköpslista iaf:



Välbehövande byxer som jag snart har velat ha i ett halvår nu.
Grattis Frida! Du gör framsteg!


Likadana skor som jag har sen innan fast vita, väl behövande. Tygskor äts fan av vägarna.. + att de va REA
64kr


Aprikos/korall skarf. Nått som jag verkligen letat efter!


Myströja!


Bikini-överdel. VÄL BEHÖVANDE!!!



De va allt min plånbok orkade me just för tillfället xD E man fattig så e man ;D

Kommentarer
Postat av: vikylee

snygg bikinin va!:)

2009-06-29 @ 09:16:29
URL: http://vikylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0