Shopping in tha rain!

Eftersom att varken vädret elr byggarbeterna tilllät mig att sola så kände jag att jag var tvungen att hitta på något, och eftersom norrtäljes alla butiker typ har en massa tokreor så var det bara att driva ner på stan och kolla läget, så jag drog me Emma också så de skulle bli lite roligare :D
Fanns väldigt mycke smått o gott (sånt som jag älskar!) och billigt var det också!! :D 10-20kr på massvis av smycken på H&M och massa rea på smink o kläder också. Likadant på Åhlens, rea där me! 70% på ALLA smycken! Vet inte om det är så bra gjort av mig o berätta om detta till er eftersom det kanske finns nån liten själ där ute som inte visste om dessa reaor och därför åker in och köper slut på allt :S Men de bjuder jag väl på då..
Blev iaf massa fina smycken och lite annat :)


Ring, REA 10kr.
Armband, REA 20kr.
Foundation, REA 79,50kr.
Stringisar, REA 29,50kr!


Halsband, REA 18kr (60kr)
Hårklämma, REA 15kr (50kr)
Ring, REA 21kr (70kr)

Kommentarer
Postat av: ღ DesignByMilly ღ

Tittar in och önskar dig en underbar midsommar!

Kram!

2009-06-19 @ 07:03:56
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: Emma

-8 dagar kvar till sommarlovet, fan va naajs! :) <33

2009-06-19 @ 10:12:47
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0