Okii

Eftersdom shoppingen igår gick som skit och det enda värdefulla jag kom hem med var ett par shorts. Visserligen har jag velat ha ett par sånna shorst i snart ett år nu men ändå. Köpte ett tublinne som jag tänkte ha till men eftersom klockan rann ivåg så hiimla fort så han jag inte testa den utan ryckte bara åt mig min storlek och gick o betala. Ett Vääldigt stort misstag av mig, för när jag kom hem och skulle testa linnet så var det alldeles för litet!!! Så idag åkte jag och Thomas in till Täby-centrum och lämnade tillbaka tublinnet och shoppade klart det sista. Blev lite mer än igår och nu hittade jag faktiskt en klänning, som till och med var billigare än dedär himla tublinnet! :D

Har man inte liter tur då, för jag behövde en tubBH till klänningen jag köpte så går man in på Lindex och det första jag ser när jag kommer in är en utread tubbh i min storlek o allt!! Bara tacka o ta emot lixom ;D Kanske inte så passa med rött men skit samma ;D
Och JA jag gillar dendär färgen! ! !



Shorts från BikBok, REA 75kr!!


Klänning från GinaTricot, 149kr


TubBH från Lindex, REA 49kr


Skärp från MQ, REA 75kr


Väska från Glitter, 89kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0