Filmmaraton med Jennii!

Dålig uppdatering, jag vet! Men de e sommarlov så får skylla på det :)

Igår kom Jenny till mig, så då gick vi o hyrde två filmer och köpte en massa gott filmsnaks + kinamat :D Sen idag driva vi ner till kärleksudden tillsammans med Emma och steekte gärnet! Jag och Jenny bestämde iaf att hon skulle slagga här en natt till, så så fick det bli! + 2 nya hyrfilmer! Thats our life, skräckisar blandat med gamla classiska komedier.

Började gårdagens filmtittande med Supersugen, tänkte inte komentera den sådär jätte mycket eftersom jag vet att de flesta har sett den xD Men de hade inte Jenny så var tvungen att hyra den eftersom den e så stört skön!


Sen senare på kvällen, där runt 12slaget då de e som läskigaste o kolla på skräckfilm knäppte vi på Instängd elr The Descent som man också kan säga ;D Ganska så bra film faktiskt! :D Kan verkligen rekomendera den, men den var som läskigast fram till mitten av filmen typ, sen blev den lite lam.
Får iaf en stark 3:a för att den var väldigt spännande men mest läskig i början.




Sen idag blev det först Stockholm Boogie, verkligen en skitskön film!! :D Kanske inte har världens klaraste handling men sånt kan vara skönt ibland! (;
Får en solklar 4:a

Sen nu som en klockren avslutning på detta filmmaratonet så blev det en Skitdålig film! Som ett sämre försök på att kopiera Saw II, där dom e instängda i ett hus och ska försöka överleva. Den var aif skitdålig och egentligen har jag ingen lust att änns plåga er med en trailer, men gör det ändå ;D
En skitsvag(!!) stjärna, (mest för att jag inte hade nån bild med inga stjärnor alls)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0