Onsdag!

ÄNTLIGEN! Gud har besvarat mina böner! Solen kom fram idag! :D

Vaknade upp i morse och kände mig allmänt deppig på grund av hur vädret har betett sig, så ser jag på persiennerna att det faktiskt är något som lyser där ute! Min första tanke var typ en stor bygglampa som bygg-gubbarna riktat på mitt fönster. Men inte då! De var den riktiga soolen! Och jag tror nog att jag aldrig kommit upp ur sängen så fort som jag gjorde i morse.


Dessutom läste jag ut boken Linas Kvällsbok! Stört bra asså!!! Lite synd bara att den är slut nu. Men den var mycket bättre än filmen! Så nu ska jag iaf kolla på filmen, har ju sett den förut men de är ju lite roligare om det är typ nån scen som man inte fattat, för man får ju en lite klarare bild i boken (;



Sen nu i kväll var vi ett gäng tjejer hos Frida och kollade på tv :) men jag åkte hem lite tidigare för är verkligen hur trött som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0