Stek hos Lisa

Hallå i solen!
Nu har jag kommit hem från Lisas landställe. Åkte ju dit igår morse, så var jag där hela dan och slagga där tills idag å sen blev det bussen hem nu på morgonen igen. Var verkligen jätte kul o vara där, o snacka om att ha det perfekta landstället!! :D Jätte stort fint hus med ett lite mindre hus där vi ungdommar kan leva ungkarsliv, stor o fin sandstran, världens största soldäck, massvis med roliga vatten-aktivitetsgrejer, som vindsurfing, wakeboard o massa annat kul. Hur mys som helst! Skulle man verkligen inte tacka nej till :P

Vi låg iaf för det mesta o bara stekte på bryggan men sen lite senare åkte vi lite wakeboard också, elr Emma o Lisa iaf xD Jag testade, men lyckades inte komma upp nån gång, så jag gav upp (A) men de såg typ hur kul ut som helst o Emma o Lisa va jätte duktiga :D
Sen blev det lite kvälls mys med tre filmer o lite godis och sen somsagt hemfärd nu på morgonen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0