Soolen?!

Käära bloggen! Detta sommarlovet har nog haft den TRÅKIGASTE JÄVLA STARTEN! Ush, jag går typ hellre till skolan. Va fan e felet lixom, ta bara fram solen nån fucking jävla gång så man kan få sola o bada, gå runt i bikini och svätttas!
Just nu sitter jag i dubbla tjocktröjor för de e så jävla kallt. E de ett normalt beteende när de e sommar? Svar nej!

Igår/idag hittade jag iaf på något (Grattis!) elr egentligen inte, åkte hem till Anna för att genomlida vädret tillsammans med någon. Men vi gjorde inte så mycket mer än vad jag hade gjort om jag varit hemma. Men däremot är det ju 20 gånger roligare att ha tråkigt tillsammans med nån :)
Vi sov till 2 och gick runt med slaggkläder till 5. De e vad jag kallar sommarlov! :D
Nej nu ska jag skärpa mig och inte vara så himla nerlåtande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0