Sol, vind och vatten (+ lite solbränna)

Att ligga en hel dag på stranden och pressa gärnet borde man väl ändå inte bli trött av. Jag menar, man ligger ju bara där.. svättas lite, badar lite, svullar lite etc. Men jag är verkligen hur slut som helst nu!
Kl kvar över 10 mötte jag upp Tessan och så drog vi ner till kärleksudden för att verkligen steeka gärnet! Vi låg där från halv 11 till nu.. typ halv 5! alltså 5 jävla timmer!! För jävligt länge, men helt underbart skönt. Fast just nu är det inte så skönt för jag har typ bränt mig på alla ställen man kan bränna sig på "/ Inte sådär extrema brännor, men ändå sådär irreterande att man inte änns kan klia sig på benet utan att de svider som fan efter xD

Ikväll har jag iaf inte planerat nått speciellt, men med tanke på att jag blev så himla trött efter dagens tuffa pass så e de ganska skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0