Skit-Tisdag!

Asså de e normalt att vara trött i skolan.. de e de ju. Och att man e trött när man vaknar men att man sen efter frukost piggnar till!
Men idag vart de fan inte så! Jag gick typ inte o la mig överdrivet sent igår, men ändå så har jag varit så sjukt jävla trött hela dan. Hatar verkligen skolan just nu, så fort jag vaknar på morgonen har jag bara lust att ta en pistol o skjuta skallen av mig så man får gå tillbaka till sängen.

Bara för att förgylla eran tisdag med allt mitt plugg tänkte jag lista upp hela skiten för er! :D

Onsdag: Redovisning i TMS och prov på 15 träd
Torsdag: Rapport, Affärsplan och produktblad
Fredag: Redovisning i Fysik
Måndag: Prov i Fysik

Så ser mitt liv ut en bit fram i livet, och det förvånar mig inte om det kommer komma mer.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0