Shteek!

Denna onsdag har bestått av endast sol sol sol!! Hur bra och skönt som hellst! Så nu hoppas jag på att jag fått lite färg också :S
Låg och steekte första halvan av dan på våran uteplats som man egentligen skulle kunna kalla för Ugn(!) riktigt varmt blir det där om dagarna, men de e bra. Sen när den försvunnit härifrån (vilket är vid halv 2) så gick jag o Emma ner o la oss i parken och stekte vidare där xD

Så nu är Anna påväg in hit också, hon hade tydligen fått värsta dissen av sin boyfriend så då tänkte hon åka hit istället, vilket jag tyckte va en kanon idé!! :D

Men killar kan verkligen vara SKIT ibland! Elr för det mesta faktist.

Kommentarer
Postat av: Emma

So true!

2009-06-24 @ 18:07:14
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0