Önskelista!

Kom ju på att jag fyller år om inte mindre än en vecka! :O Brukar i vanliga fall börja räkna ner redan en månad innan jag  fyller år, men gissar på att det varit så mycket med flytten och sånt nu.
Troligtvis lär jag inte få sådär överdrivet många presenter i år eftersom jag fått så himla mycket grejer till rummet. Men en födelsedag utan en önskelista kan det ju bara inte vara, så nu medans jag inte gjort så mycket klurade jag ihop en liten en:



Dette grymma tangentbord + datamus hittade jag när jag och Thomas var på Spel&Sånt. Och från det ögonblicket visste jag att jag bara var tvungen att ha det! Kan ju säga att även om jag inte får det i födelsedagspresent så kommer jag köpa det själv (;




Eftersom jag har införskaffat mig en egen data här i mitt nya rum så är det ju ett måste att ha bra ljudanläggning, men just nu har jag bara de högtalarna som sitter inbyggda i skärmen... och är dom bra? Svar: Nej!
Så ett par sånna vill jag ha (: och dom här på bilden skulle nästan vara det ultimata :D men jag nöjer mig med ett par enkla svarta om det är så (:


Sen så skulle jag dessutom vilja ha en ny perfym, alltid kul att ha lite att välja mellan på mornarna elr helt enkelt ha en fest-perfym! Och denhär perfymen, Naomi Campbell Cat Delux at Night, hade jag för inte allt så länge sen men helt ärlig så är det fortfarande den godaste perfymen jag hittills haft! Men det sägs ju att man aldrig ska ha samma perfym två gången.. men jag är fan villig att riskera det för denhär luktar så sjukt j*vla gott! :D

Kommentarer
Postat av: sannie

ha en fin dag! :)

2009-06-02 @ 10:40:56
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0