Novell, skriven av Frida (not)

Stek Stek Stek, finns det inge vättigare att göra på sommarlovet?!

Nej det gör det faktiskt inte, det känns verkligen som om hela mitt liv kretsar kring det nu. Även fast jag typ aldrig varit någon riktig stekare utan har istället bara sett på när min storasyster helt desperat har solat sönder sig själv, solnarkoman som hon är, elr snarare var. För helt plötsligt är det jag som solar istället för henne, vilket typ kan bero på att jag äntligen känner att jag kan bli brunar än henne för en gångs skull eftersom hon jobbar men inte jag ;D
Iaf så har som sagt hela mitt liv börjat kretsa kring solen.. (som om det inte gör det ändå..?) är jag inte på sranden och pressar gärnet smörjer jag in mej konstant för att jag inte ska börja flagna och för att jag inte ska bränna mig lika lätt dan därpå då det vankas solning igen.

Aja, sånt hör sommaren till. Var ju hos Emma igår och kollade Scary Movie filmerna, var skit kul och man fick sig endel extrema skratt. Sen när de var klara (där runt 12) gick vi ut på en promenad, så satte vi oss uppe vid Kvisthamraskolan i gungorna och Emma berättade att några kompisar till henne hade upptäckt att det var olåst i en av byggnaderna där så dom hade gått in där och sedan hittat en lite penga-samling på 1000spen. Så jag o Emma var ju bara tvugna att kolla om dom kanske hade varit dumma nog o glömt låsa igen. Så vi gick o kände på dörrarna och tro det elr ej(!!!) men en av dörrarna var olåst! Men efter typ 200 försök till att våga gå in så gav vi upp, det var ju lixom kolsvart därinne och någon lampa kunde vi ju inte tända för då kanske någon skulle upptäcka oss. Så mot våran vilja gick vi därifrån, lika fattiga som innan.

Planerna för morgondagen blir iaf att åka ut till Emmas kompis Lisas landställe för lite sol och bad. Skulle egentligen åkt dit redan nu ikväll, men eftersom jag redan hade planerat kvällen annorlund fick jag ta bussen dit imornbitti istället :) Men det lär iaf bli hur kul o mys som helst! ♥


Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings



Kikar in och säger hej :-) Är allt bra med dig en solig och fin dag som denna? Ha det bäst!

2009-06-29 @ 12:17:30
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Anonym

morning!

2009-06-30 @ 11:10:47
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Emma Damm Drawings



Vad bra att allt är bra med dig :-) Allt är bra här med. Vad ska du göra i dag då? Kramar

2009-06-30 @ 11:13:15
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0