Midsommar!

Midsommarn borde väl vara en av de största dagarna att fira! Visst, de e alltid mycke krök på Valborg. Men vad är valborg i jämförelse med midsommarafton. Det är sommarlov och varmt!!
Men helt seriöst, kan nån säga mig när det senast var fint väder på midsommarafton? Och tänker man efter så är det egentligen en perfekt dag för all småbarnsföräldrarna att supa sig lite fulla med tanke på att ungarna kan springa iväg och plocka sina 7sorters blommer elr hoppa runt midsommarstången, och eftersom vi ungdommar alltid sabbar för de vuxna på Valborgsmässoaftonen så tänkte iaf jag ge lite plats till de äldre iår.

Nej, men helt seriöst så har jag varit så Hiimla otaggad på dehär skit länge nu, och är det fortfarande. Skulle egentligen åkt ut till Rådmansö och fira med mina gamla barndomskompisar, men eftersom typ ingen hade planerat nått och det skulle bli dåligt väder idag så bestämde jag, Anna och Emma att vi skulle skit helt o hållet i Midsommarn och ta varsin filt och kolla nån film elr nått.
Men nu verkar det tydligen som om det skulle spricka upp till kvällen så vi får se vart kvällen slutar.
Jag känner mig iaf himla nöjd med planerna hitills.

Kommentarer
Postat av: Emma

Update tack! :O <33

2009-06-22 @ 21:18:53
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0