Inköp, finally!

Var hos Tessan en stund för att spana in hennes garderob och kolla hon hade något jag kunde få låna tills imorn (fridas kalas). Hittade en fin topp men bestämde mig för att ändå gå ner på stan och kolla om jag hittade något där, eftersom klänningar/festkläder kan man ju aldrig få för mycket av. Så efter att rotat runt bland både Åhlens och H&Ms sortiment hittade jag en lagom snygg klännign på H&M. Kanske inte sådär jätte rolig eftersom den bara är svart, men med ett par snygga associarer och andra tillbehör kan varje svart klänning bli som Askungens balklänning.


Örhängerna funderar jag dock på att lämna tillbaka (om det går) för dom kändes lite B och för stora.


Örhängen (49,50kr) och hår-rosetter (29,50kr) från H&M


Svart klänning från H&M (149,50kr)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0