God Morgon Måndag!

Asså ser ni elr!! Nu e de bara 10 dagar kvar tills det är sommarlov!! :D Och idag har jag sovmorgon, skit skönt verkligen. Det borde man typ ha varje måndag. Vi börjar iaf kl 10 idag så jag har lite tid kvar på mig om man säger så (;

Idag ska jag iaf inte göra så mycket mer än att gå i skolan. Vi har typ läxa tills idag att skriva en dikt med 3 prepositioner 3 pronomen och 3 interjektioner i. USH! Inte nog med att jag redan hatar att skriva dikter, så måste man lyckas klämma in massa konstiga ord också. Aja, kan ju varna er som måste tvingas att lyssna på den att ta med hörselskydd!

Nej, nu ska jag gå o göra mig klar för skolan :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0