Britney Spears konser

Jag ska ju iväg på Britney Spears konser den 14 Juli så nu har jag fått tag på hennes låtlista över de låtarna som ska spelas under kvällen. Hon ska ju nämligen inte bara ta från hennes album Circus (som man kanske hade trott) utan massa hitts genom tiderna! Så hiimla kul!! :D Så nu sitter jag o försöker pressa in de låtarna som man inte kunde sen innan.

LåtListan:

Stronger
Circus
Piece of me
Radar
Ooh Ooh baby
If U seek amy
Boys
Oops..! I did it again
Out from under
Everytime
Gimme more
Freakshow
Get naked
Breathe on me
Touch of my hand
Do somthing
Me against the music
..baby one more time
I´m a slave 4 U
Toxic
Womanizer
Hot as Ice

Mina absoluta favoriter har ni understrukna !! ;D


Kommentarer
Postat av: Krokus och Lilja

Menar du verkligen att du var på Britneys "konser"?



Jag var iallafall på Britneys konsert.

2009-07-18 @ 20:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0