A perfect day to celebrate!

Idag är det min Födelsedag! :D Och jag fick den värsta starten man kan få på en morgon. Anledningen till detta kan ni kanske lista ut själva, men det är iaf först nu som jag börjat komma igång lite och känner mig bättre :)

Var ju hos Frida igår och jädrans vad skoj det vart!! Riktigt lyckad kväll om ni frågar mig (;


Födelsedagsbarnet! goes pressentöppnare.


Hon fick ett kalasfint festivalkitt till peace and
love-festivalen som hon ska åka på i sommar.
Ett par fint pimpade gummitstövlar samt annan nödvändig rekvisita,
som kondomer och hudkrämer.


Senare kom det glada posar(?)humöret fram och extra mycket i Adams fina briller.
(den bjuder jag på..)


Klockrenaste bilden ever! Lisa o jag


Men efter att ha firat Frida ända fram till tolvslaget vart det nästa Fridas tur (alltså jag) att få lite uppvaktning ;D Jag fick kanske inte lika fina stövlar som Frida men ex antal blommor som dom med väldigt mycket kärlek och omsorg hade plockat i grannens rabbater (Tack!♥)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha, så lite så (a) <3

2009-06-07 @ 17:32:25
URL: http://emmast.blogg.se/
Postat av: adamh

stolt blomplockare och fotograf av sista bilden!

2009-06-07 @ 21:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0