Yes, Webbcamera!

Vann precis en webbcamera på Tradera. Har börjat känna nu på senaste tiden att jag verkligen saknar min gamla webbcamera, och sånna är ju lixom inte så dyra längre. Så hittade en billig jäkel på Tradera, vette fan hur bra den är men den kostade mig iofs bara 100spen satt.
Ser den bra ut? xD




Blev ingen Rådmansö ikväll verkar det som, elr Parman skulle höra av sig om de blev nått... o han har inte gjort det än så gissar på att de inte blev nått :O Men de var ganska skönt ändå :) Tar det hellre nästa helg lixom.. elr vilken dag som helst iofs eftersom de e sommarlov..?

Sen är det ju Parfymen: Berättelse om en mördare på 4an ikväll så då var det ju tur att de inte blev nått för då hade man ju missat den, så då kommer Emma hit och kollar på den med mig :D

Kommentarer
Postat av: anna

ser ju ut som värsta värsting cameran juuu ;O ! <33

2009-07-06 @ 12:51:12
URL: http://aanniisen.blogg.se/
Postat av: Cassandra

var den bra? :)

2009-07-07 @ 20:50:13
URL: http://casseli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0