Sjön med Emma

Nu måste jag ta tag i min utflykt som jag gjorde! :D

Började med att vi åkte iväg vid tre tiden i förrgår (tisdas) och då var himlen täckt av moln! Såg inte så lovande ut, men ju längre ut vi kom desto mer av himlen började man faktiskt se!

På ena sidan av båten var det de skönaste vädret ever, kollade man sedan på andra sidan var molnen ungefär lika blå som himlen på andra sidan..?

Först åkte vi till ett ställe som heter Nässlingen, ett ställe där man kan parkera båten och käka på resturang o basta o sånt om man vill det. Vi la iaf till där och käkade middag på resturangen :D Jag åt en skitgod ceasarsallad men glömde bort att fotta den x), attans.
Vi övernattade iaf där och Emma hade tagit med sin bärbara data så vi kunde kolla film! Vi kollade på The Girl Next Door och My Best Friend´s Girl, två skitbra filmer.



Stek i mina o Emmas "sovhytt" med godis o filmer.  


När vi sedan hade vaknat morgonen därpå och käkat frulle o sånt åkte vi till en fin liten ö där vi skulle kunna ligga o steka hela dan, eftersom de va sånt fint väder då :D Hände inte så mycket där förutom en massa stek, ett bad och massa gott käk !





Mer än så hände egentligen inte, men det var superkul och supermysigt så resan får lätt en 5a !!! ;D 


Kommentarer
Postat av: Frida♥

Svar: Här är det bara lite molnigt =)

2009-07-09 @ 18:16:49
URL: http://fridasnellie.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahaha "parkera" klockrent frida ;)Så bra att det vart lyckat då ;D <3

2009-07-09 @ 19:20:09
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0