Fredagen den 17

Oj vad jag är slut, ont i huvudet har jag också. Slagga ju hos Emma igår. Vi gjorde inte så mycket, bakade en kaka och kollade på Pearl Harbor, som emma satt o grina åt hela tiden medans jag inte änns fattade varför hon grät.. elr jo de kanske jag gjorde, men så sorlig var den ju inte (;



Tog iaf cykeln hem idag runt 1 tiden eftersom emma skulle iväg kl 2 och jag behövde köpa en pressent till syrran eftersom hon fyller 20 år imorn :D Vad hon får får ni veta imorn. Själv gjorde jag lite nödvända inköp också, lite strumpor och ett lila nagellack!




Hade egentligen tänkt åka och plocka jordgubbar idag med Anna, Jenny, Tessan och Micke, men eftersom alla jordgubbsställen typ har stängt pga för lite jordgubbar så blev det inget sånt. Men jag bjöd iaf hit både Jenny och Anna men det slutade med att ingen kunde, så bjöd hit Anton istället, får se vad vi hittar på. Jag håller på med en skitgod jordgubbsdrink som pappa brukar göra så den kanske vi smakar på ;D, receptet får ni sen när det är klart!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha för det första så var du lite konstigsom inte grät till den filmen och för det andra så har du ju köpt lika strumpor som mig :D haha <3

2009-07-20 @ 16:55:50
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0