Stockholmo!

Idag blev det shopping i stockholm med Emma.
Anna slagga ju här igår så vi vaknade upp där runt halv elva, helt yrvakna. Och när jag sedan gick upp för att kolla vädret blev jag helt chockad!! Det var molningt? Jag hade typ glömt bort hur ett moln såg ut :S .. och jag hade gärna fortsatt med det. Men där var dom, molnen. Men det kändes faktiskt skönt, att äntligen ha en anledning att sitta inne o trycka hela dan. Men sen åkte Anna hem och jag fick ett SMS från Emma som undrade om jag ville hänka till stockholm, och eftersom mitt konto nyss vart påfyllt och himlen var täckt med moln så kändes det inte annat än skönt att åka in och spendera lite pengar. Och eftersom jag inte planerat att göra något annat heller så följde jag gladerligen med! ^^,
Och det blev endel införskaffningar! :D Fast jag hatar mig själv när jag shoppar, för i början är jag alltid så snål och går o vänder på varenda prislapp, men sen när det börjar bli bråttom och jag typ bara köpt ett plagg så köper jag istället bara för att köpa lixom! :S

JUSTE!!! Vi såg han från Tsatsiki och I taket lyser stjärnorna, Samuel Haus!!!! Hur coolt som hellst :D Och jag tyckte faktiskt inte han var sådär jätte snygg i filmen, men i verkligheten var han SKIT snygg!!! *dräggel* Synd bara att han hade brud o var typ ett huvud kortare än mig xD



Aja, de jag köpte var iaf:
♣ Blått linne från Gina
♣ Ljusorange/rosa t-shirt från Gina
♣ Ljusa jeans-leggins från Gina
♣ Aprikos/korall kjol från Gina
♣ Svara skor från H&M
♣ Blommig shorts från Bikbok

Syns skit dåligt på bilden men orkade inte engagera mig x)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0