BombHot!!

Hejsan!
Idag har jag inte gjort så himla mycket. Gick o la mig riktigt tidigt igår faktiskt, hade så sjukt ont i huvudet så hamnade i sängen redan innan 11. Skulle följa med min mamma till stallet idag också så då var det ju ganska praktiskt av mig o gå o lägga mig tidigt (;

Har varit där idag så, vi städade lite och hälsade på Arcas (min fördetta häst som min mamma nu tar hand om). Så det var ganska trevligt. Sen var hon och jag ner en sväng på stan och shoppade lite, köpte en massa smink som jag verkligen behöver! Har typ left på billighetssmink hela sommaren.


Så då blev det:
♣ Brunkräm från IsaDora
♣ Eyeliner från IsaDora
♣ Puder från IsaDora
♣ Svart/vit ögonskugga från H&M


Sen när jag kom hem därifrån åkte jag med Tessan och Micke ut till hans mamma. Eftersom hon och hennes kille ska gifta sig på lördag så ska jag och en annan tjej (Amanda) servera lite där och hålla ordning på partyt lixom (;
Så då var vi där o kolla läget lite för o se vad vi skulle få göra och sånt.

och SEN när vi var påväg hem fick jag ett sms av anna som sa att det var nån typ av bombhot på kryddan!!! Kan ni fatta jag blev rädd elr, jag bor lixom typ 2meter därifrån. Så gick jag o mötte henne för hon, victor och lina var där så då stod vi där o glodde ett tag o sen fick vi se hur dom gick in och tog ut dendär killen!!! xD
Helt stört vad som faktiskt kan hända i lilla norrtälje x)

Kommentarer
Postat av: joohan

När kommer en bild på din nya frisyr då? :)

2009-07-29 @ 22:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0