Tur i oturen

Måndag morgon, vecka 28 och mina kläder från H&M skulle kommit förra veckan men har inte kommit än!! Vart fan är dom lixom!?
Blir ju lite sur på dom när jag beställde en bikiniöverdel som jag hade tänkt ha nu i sommar!! Men får man den elr? Svar nej. Tur att det inte är soligt nu då så man inte kan sola.. elr tur i oturen kanske man kan säga, för egentligen vill jag ju sola.


Emma kom ju hit igår och kollade på Perfymen med mig, sjukt bra film asså! Älskar den typ, fast lite spår i slutet när alla typ har sex med varandra..? Varifrån kom de lixom xD
Den får lätt 4 stjärnor för skitbra filmen men lite väl lång.



Här kommer trailern för er som inte kollade på den igår.

Kommentarer
Postat av: Emma

Säääääääääääääääääääääämsta filmen ever frida :P <3

2009-07-06 @ 15:39:02
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0