StorStädning

Ojoj, idag har jag varit seg på att uppdatera bloggen idag (A) Ledsen för det ;D
Vaknad runt 12 tiden idag och sen dess har jag bara städat o städat hela dan, det gäller ju att passa på när de e tråkväder ute lixom... som det är idag ;D Dessutom har jag städat inne på mitt badrum också! Och de e typ de västa jag vet, att städa toaletter :S Men de e sånt man får stå ut med när man har eget badrum ;D Måste hållas rent ^^,

Det är iaf vad min dag bestått av, så nu har jag typ världens huvudvärk och ser dubbelt :(
Men ikväll ska jag på bio, ska äntligen se Harry Potter! :D Elr det har ju iofs bar gått några dagar sen premiären var och helt ärligt har jag inte direkt överlängtat till o se den. Men det ska bli kul. Ska kolla med mitt ex Thomas, o de va ett tag sen man träffa han så det lär också bli kul.. tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0