SöndagsFirande

Nu har syrran och hennes pojkvän Micke precis åkte hem. Micke fyllde nämligen år igår så då hade vi lagat lite god mat här hemma (elr mamma o pappa iaf..) så bjöd vi han på de så fick han en pressent också. 500kr att tanka bilen för x) Passar han perfekt eftersom han åker bil en del ;D

Ikväll ska jag inte göra så mycket, tänkte kanske försöka komma i säng i tid ikväll eftersom jag inte har somnat före 12 en enda kväll denhär sommaren tror jag.. fast nu när jag kollar på klockan så känns det inte som om det kommer lyckas ändå.
Tänkte kanske gå och hyra en film, nämligen I taket lyser stjärnorna. Såg den filmen med Anna o Emma förut men eftersom det inte vart så mycket seriöst tittande då så har jag blivit lite taggad på o faktiskt kolla på den seriöst, så man kan få grina lite o sånt ;D



Kommentarer
Postat av: Sara

Den är bra den filmen :D

2009-07-12 @ 20:44:34
URL: http://sarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0