Sola o Bada

Hallo! (:
Idag är det sådär lagom fint väder ute så att man kan sola men inte stekas sönder. Följde med min mamma till Lunda-badet som ligger ut mot Vätö, så var hennes kompis och två barn me också. Så vi solade o badade en hel del, jätte mysigt och jätte skönt! :D Och det bästa med stället är att dom har som två stränder, en för alla småbarns föräldrar och en för oss.. utan småbarn? .. den såkallade "singel-sidan" helt enkelt :)

Var iaf där fram tills typ nu, så jag ska hoppa in i duchen snart för sen bär det av till min kusse som fyller 13 år idag. Grattis Felix! ;D

Och för er som undrar så kommer provbilderna från kameran när jag fixat mig iordning klart! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0