Skaffa Aldrig Hund

Halloo allihopa!

Idag har jag inte gjort mycket alls, började dagen ganska tidigt eftersom jag hade tid på um då, sedan gick jag hem till min syster som bor bara 50 meter därifrån. Sen dess har jag varit där hela dan iprincip och umgåtts med henne! .. om man bortser från att jag var tvungen att gå hem en snabbis för att gå ut med våran hund... men thats life. Kan ju fortsätta att klaga genom att säga att jag dessutom blev väckt en timme tidigare än jag behövde gå upp utav att vår kära hund satt o ylade och gnydde utanför min dörr hela morgonen!

Jag säger bara det, SKAFFA ALDRIG HUND! 

Juste!!! Klockan jag köpte igår var ett stort misstag av mig att köpa. För jag hatar nämligen tickande klockor, kan absolut inte sova med en sån brevid mig.. o eftersom det låter som den tickar lika högt som 60 bomer som faller i minutern när det blir helt knäpptyst i lägenheten så ja.. de går inte så bra att sova med den.

Kommentarer
Postat av: joooooohan

Men det finns väl ändå många positiva grejer med att ha hund? ;)

2009-07-22 @ 10:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0