Shopping med Syster

Nu är jag hemma från shoppandet. Vi åkte till stockholm istället för täby och de är jag glad över, eftersom det var en massa reor och i täby finns det bara en butik av varje, i stockholm kan man ju lixom bara gå till ett annat ställe om man leter efter en tröja men den inte finns i ens storlek på ena affären.. aa ni fattar.

Hittade iaf lite kläder och det mesta på rea (;

♣ Två vita baslinnen, ena från Gina andra från BikBok

♣ Klänning från Gina, och kan ni gissa priset?! 49kr(!!!), som hittad, kostade 249kr innan så de var ju lixom bara o slå till (;

♣ Svart body från Gina, trode aldrig att jag skulle köpa en body men faktum är att det är väldigt skönt att ha till midjekjolar! ;D

♣ Sommrigt armband från BikBok


Klänning från Gina


Armband från BikBok, skitgulligt med jordgubbe, nyckelpiga, tårtbit o massa blommar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kika gärna in på min blogg. http://Mennahs.blogg.se Den som kommer med den bästa/sötaste kommentaren kontaktar jag via E-post och den personen får som pris 300 kr presentkort på H&M. Glöm inte E-postadressen, lycka till !

2009-07-26 @ 19:48:42
URL: http://mennahs.blogg.se/
Postat av: johan

snygg klänning :D <3

2009-07-26 @ 21:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0