PysselHörnan!

Har tröttnat så mycket på att båda mina favvo-short är så glatt färgade, visst är det snyggt men om men sen vill ha en tröja med rött på elr nått likande så går ju inte det. Så jag rotade runt lite i min garderob och hittade ett par jeans som sitter ganska bra men som jag aldrig använder.. så då tänkte jag att jag kunde göra ett par jeans-shorts utav dem!! :D
Sagt o gjort (;


Tog ett par gamla skönt ingådda jeans och klippte dem rakt av!!!

 

Men det gäller att vara noga så att det blir rakt och lika mycket klippt på båda sidorna (;
Fast fördelen med att vika upp kanten är att det inte behöver vara spikrakt (A) Men klipp hellre mindre än för mycket så att det inte blir för kort sen :S



Sen är det bara att vika upp kanterna och det är KLART!
Personligen så ska jag nog sy lite i sidorna så att det stannar vid den längden jag vill ha, men de får man göra som man vill med ;D

Kommentarer
Postat av: joooooohan

skitsnygga :)

2009-07-20 @ 20:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0