Michael Jackson e faktiskt DÖD!

Visst har man lyssnat på hans musik och sånt innan, man vet lixom hur Thriller och Bad går, men That´s It!
Efter att han dog kunde man ju faktiskt inte motstå att höja lite extra på radion när dom spelade hans låtar elr att faktiskt Spotify han. Har faktiskt gjort en spellista där med endast hans låtar om jag ska vara helt ärlig.
Men e de nån j*vel som faktiskt hyllat hon ordentligt istället för att bara sitta i smyg och lyssna på hans låtar som man faktiskt insett är Jävligt Bra!! (pekar inte alls på mig själv..)

Och eftersom jag ändå inte gör nått ikväll tänkte jag ta tillfället iakt och göra en egen topp 5 lista över Mina personliga favoriter!


1. Rock With You
 

2. Don't Sstop Till You Get Enough


3. The Way You Make Me Feel


4. Dirty Diana


5. Wanna Be Startin Somethin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0