Kvällen den 24

Hejsan och godmorgon.
Igår var det "grillpartaj" för de engagerade folket som orkade grilla.. jag, anna och kevin var inte nån av de folket. Vi käkade somsagt på donken innan o de va skit gott! :D Kanske lite dålig stil av oss, men man kan väl se det så att vi gav plats åt alla andra som ville grilla!

Iaf så var vi där och chillade lite fram tills typ 11, då drog vi ner på stan för att försöka komma in på teatern, men eftersom alla var typ jätte snåla och det kostar 100kr istället för 50kr efter kl 12 så försökte vi inte änns komma in.
Men vi hade roligt ändå, hängde runt lite på stan och snackade med vänner o bekanta.





Idag kommer kussarna hit för att fira mig.. okej, jag vet att de var mer än en månad sen jag fyllde år men bättre sent än aldrig va?
Ska hoppa in i duchen nu. // ♥

Kommentarer
Postat av: johan

gratis i efterskott :D:D

2009-07-25 @ 14:41:26
Postat av: Anonym

grattis* :D

2009-07-25 @ 14:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0