Kvällar blir Aldrig som planerat

Jahapp, blev som jag trode. Jenny kunde inte träffas. Men vi bestämde iaf att vi ska dra till Grönan på tisdag! :D Så då har vi en hel dag på oss att umgås bara hon och jag (:

Iaf så åkte jag hem till Emma då :) O där var Lisa också, så när jag kom dit satt dom o kollade på Baksmällan, så jag fick se slutet. Men efter det gick vi och drack lite te och snacka en massa... aa elr de va vad resten utan kvällen också bestod av x) Från typ 8-9 till nu (: Men det var himla trevligt o mysigt.

Imorn ska jag ju jobba på ett bröllop, vet inte om jag skrivit de tidigare. Men Syrrans pojkväns mamma ska iaf gifta sig så då ska jag jobba där imorn och tjäna in lite kosing (; Får se hur bra det kommer gå bara för mitt knä har typ låst sig och dom vill att jag ska ballansera 15 champange glas på en bricka... eehh, ska jag? Nej du, det händer inte. Men det löser sig. Nu ska jag nog tönta mig lite med PhotoShop och sen hoppa i säng (:

//♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0