Klippning: Check!

Autsh!!! Nu är det slitna håret avkapat! :S Och det blev faktiskt himla bra, jag brukar typ aldrig bli nöjd förräns typ nån vecka efter, men nu känns det faktiskt himla bra! (:

Hade ju tid kl 8 imorse så var tvungen att kravla mig upp redan halv 7!!! Precis den tiden jag måste gå upp när de e skola... men iaf så åkte vi dit och det är en tjej som min syster känner, och hon har en egen liten hårsalong borta i Älmsta dit vi var då.  Sen direkt när jag kom hem somnade jag och sov fram till nu, så det känns typ som om jag inte alls varit o klipt mig utan att det bara var en dröm. Sånt e fett jobbigt.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, ska nog ringa JennyPenny och se vad den busungen har för sig en molnig dag som denna (;

Kommentarer
Postat av: Emma

Fan va bra då! (; <3

2009-07-29 @ 18:32:53
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0