Kinan!

Nu har jag precis käkat lite middag. Slaggade ju hos Emma igår så vaknade upp ganska segt där, och till min förvåning hade Emma redan varit uppe i typ två timmar. Lite pinsamt av mig kanske o dryga ut på hennes dag sådär x) Men så arg brukar jag ju inte vara på mornarna att hon inte skulle våga väcka mig (:

Iaf så gick jag hem där nångång runt 12-1 och var då tvungen o gå hem i de högklackade skorna jag hade igår :O Inte så skönt o behöva gå i högklackat när man iprincip precis vaknat. Men gick iaf hem och bytte skor och gick sen och mötte Anna.
Hon skulle köpa en pressent till sin boyfriend så då följde jag me och hjälpte henne o sen blev det Kina-lunch för oss! :D Ibland får man ju faktiskt unna sig det! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0