God Morgon!

Idag är det onsdag och först imorn kan jag börja spana i brevlådan efter min webbkamera! Köpte ju en webbkamera på tradera för inte så länge sen, och eftersom den skickas från utlandet så skulle det ta mellan 9-14 dagar, och imorn har det gått 9 dagar. Hoppas att brevbärarna jobbar extra snabbt på sommrarna.. fast det tror jag dom inte gör.. men men.

Vaknade ganska tidigt idag så jag har hunnit sola en stund faktiskt! :D Men eftersom solen försvinner bort från våran uteplats kl halv 2 så är den iprincip borta nu, + att det är dags att klippa gräset här utanför idag och till min stora besvikelse var det inte samma killar som klippte idag som klippte förra gången, men iaf så är killen som går med trimmern säms på det så de låter som fan när han håller på, så jag gick in för att blogga lite istället ;D


Idag är det ju premiär för Harry Potter - och Halvblodsprinsen. Så jag vart faktiskt lite taggad på o gå o kolla på den, men så när man skulle gå in o kolla hur många platser det fanns kvar fanns det inte en jävel kvar! :O
Lixom i norrtäljes lilla plutt-salonger finns det inte änns en plats ledig :S
... får väl helt enkelt gå en annan dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0