FredagsMys

Att bara sitta hemma gör fan en deprimerad.Speciellt om det är fredag, även fast det inte längre spelar nån roll om det är fredag elr måndag eftersom det är sommarlov... om folk inte jobbar då elr inte änns har sommarlov. Aa, kan väl skylla på att jag laddar inför American Car Show, då de lär bli lite krök o sånt.

Idag har jag iaf inte gjort så mycket, typ pillat en massa på bloggen.. men som ni ser så är det inte så mycket som syns direkt x) Kvällens höjdpunkt var nog jordgubbarna med mjölk! Då kanske ni inser hur händelserik min kväll varit.



Lär inte hända så mycket mer heller, blev bjuden på lite chillkrök men eftersom det bara skulle vara grabbar där så hoppade jag gärna det, kan dom få sitta med sitt grabbsnack ifred ;D Jag ska istället ta en duch och krypa ner i sängen o kolla på Sjön som börjar på 5an kl 00.05. De är en svensk thriller som jag har sett nån gång för 100år sen, men är ändå värd att se (;

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej kusin lilla! :) Var kul att se dig igår. Kram kram

2009-07-11 @ 01:05:16
Postat av: Anonym

Hej kusin lilla! :) Var kul att se dig igår. Kram kram

2009-07-11 @ 01:07:00
URL: http://hazeinspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0