Den 24 Juli (en månad kvar...)

Hallo Läsare!
Vi lyckats dra in lite folk till norrtälje igår, Kevin, Parman och Wille kom in. Och eftersom Emma var hemma själv så slaggade dom kvar.. elr egentligen hade dom inget val eftersom dom inte hade nån annan stanns att sova (; Men så blev det iaf :D

Kollade lite filmer och spela kort. Så spelade vi poker om våra mobiler! Det gick till så att alla la sina mobiler i en hög och så körde vi en omgång poker och den som fick bäst kort fick välja mobil först och den som hade näst bäst kort fick välja 2:a.. osv. Fast det skulle bara gälla för kvällen, men jag och Parman glömde byta tillbaka.. så nu sitter jag med hans mobil och han med min.. fast vi träffas senare idag så då byter vi nog tillbaka ^^,

Nu är jag iaf hemma, ska snart hoppa in i duchen för sen kommer Anna och då drar nog hon, jag, emma o grabbarna från igår upp till donken och svullar lite. Det skulle nämligen vara nån grillfest(?) uppe vid görla ikväll, men lata som vi är tar vi en donken istället för att steka på egen mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0