BildBomb!

Okej, nu kommer det komma en hel del bilder här från gårdagen. Ska försöka kommentra lite till ;D Så mycke jag kommer ihåg lixom (A)
 
Började med lite uppvärmning för publiken. Två Dj:s som mixade lite musik. Här kan ni också se hur jävla bra platser vi hade :D Ingen inzoomning på dendär bilden inte (;


Scenen var i mitten av globen och bestod av en stor scen i mitten och två små på vardera sidor, och när hon var på den lilla scenen närmast oss.. ja då var hon riktigt nära :D


Sedan började nedräkningen, ni anar inte hur fort mitt hjärta bultade när neräkningen från 10sek började! Hela jag skrek o skaka!


Fick iofs inte se henne direkt efter nedräkningen utan då var det massa cirkusframträdande, men efter kanske 15-20min så kom hon in!
Hela globen skaka!!










Sedan blev hon upphissad i värdens största paraply samtidigt som hon sjöng låten Everytime, kan ha vart de vakraste!





Sedan blev en kille uppdragen från publiken, och jag fick typ svårt o andas bara tanken av hur han måste kännt just då!






Sedan hissades Britney upp i luften igen och helt plötsligt stod hela scenen i lågor!


Under denhär bilden spelades Toxic och fy fan va bra det var!!!
Varenda käft skrek och sjöng me!

Kan ha varit den bästa låten! :O



Så var det slut. En av de härligaste/häftigaste upplevelser jag någonsin varit med om!
O vara på Britneys konsert!

My best spent money ever!


Kommentarer
Postat av: Emma

Fattar inte hur dina bilder kunde bli så mkt bättre än mina ;O <3

2009-07-14 @ 16:33:36
URL: http://emmast.blogg.se/
Postat av: Momo

Omg, omg. T_T

Vill så gärna gå! T.T

2009-07-14 @ 18:44:27
URL: http://chocolatedisco.blogg.se/
Postat av: Muu

Bara så du vet så mimade hon hela konseren

2009-07-14 @ 22:03:41
Postat av: Bea

Du verkade ha väldigt trevligt! :) Kul att höra.

Gillar din blogg!

2009-07-15 @ 15:01:24
URL: http://www.gossipgirl-sweden.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0