32 grader i skuggan!

Snacka om att de e varmt ute idag asså! Det är ju lixom som o gå in i en jävla vägg när man går ut.


32 grader i skuggan!!!

Egentligen så borde jag ligga och pressa hela dan idag, med tanke på att det typ kommer börja gå mot regn nu framöver, vilket man faktiskt märkt idag då det är fullt med stackmoln över himlen och jag hörde dessutom ett par reäla åsksmällar! Men jag känner mig inte ett dugg sugen på o sola (eftersom jag gjort det varenda dag nu iprincip) så eftersom det är Julinatta idag och alla affärer har typ massa reor gick jag ner på stan istället.

Jag hade ju tänkte köpa en jacka från H&M (då när jag beställde därifrån) men eftersom jag ville kunna ha den nu på sommaren och den skulle inte finnas på lagret föränns i mitten av september sket jag i den och tänkte att jag skulle leta lite Live i butikernan istället. Så eftersom JC hade 50% rabatt på alla kläder i butiken gick jag ner och köpte en tunn och skön sommarjacka som jag spanat in där.
 

Jackan från JC



Men nu ska jag fan sluta shoppa ett tag framöver, har inga pengar kvar snart!

Kommentarer
Postat av: Emma

HAha shiiit tyckte det var överdrivet varmt xD .. <3

2009-07-02 @ 15:29:53
URL: http://emmast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0