Heldag med Anna

Nu har jag återigen slarvat med skrivandet. Hade egentligen tänkt att uppdatera lite igår med slaggade hos Anna satt kände att jag skulle skuter upp skrivandet tills idag :P
Igår då så var jag med Anna. Vi hade bestämt att vi skulle umgås lite men viste inte exakt vad vi skulle göra så vi bestämde oss för att ta bussen till Täbycentrum och loda runt lite där. Vi hade inga pengar - mer än till mat - satt det vart inte mycket shoppa direkt, men dom hade byggt upp en fin liten skriskobana där och lånade ut skriskor till alla som ville åka. Satt jag o Anna bänkade oss på en bänk där och kollade in småungarna när dom åkte. O fy fan va kul det var då xD!!! Seriöst, dom var ju inte bra på åka direkt. Så vi satt där och låtsades att det var shyst att skratta åt ramlande barn, men när vi sedan såg alla mammors sura blickar bestämde vi oss för att gå.
Därefter bestämde vi också oss för att åka hem, men på vägen mot bussen ringde Annas mamma och undrade om vi skulle me till ett stort akvarieställ och kolla på fiskar. Och eftersom klockan inte var sådär jätte mycket och vi inte hade någon tid att passa så följde vi med :)


Sjukt många muppfiskar det fanns då xD

Sedan bar det hem till Anna där vi efter två avsnitt av BigBrother somnade på typ två sekunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0