Paartii!

Igår var det då HollyWood-fest och det var riktigt kul (:
Först var vi några tjejer hemma hos Matilda och fixade till oss lite och sånt innan vi skulle iväg till själva Huvudfesten :D
Där blev det väldigt mycket hårfixande och killpratande - vilket det ofta blir bland tjejor - men det var iaf väldigt trevligt och kul.

Direkt när vi kom till festen fick jag ett väldigt stort välkomnande utav Anna som hade varit där en stund innan oss, väldigt trevligt att ha henna där, blir ju inte att vi två träffas så ofta längre men igår blev det festande på hög nivå när vi träffades. Men något jag ångrar är iaf att jag tog högklackat... förstår egentligen inte varför man har det för det är ändå typ ingen som ser dem, men men man känner ju sig lite extra snygg i det så får väll skylla på det xD

(Elin, jag o Anna)

Hahah, och själv huvudhändelsen tycker iaf jag var när Calle (från parallelklassen) visade en fin liten fläck han fått på sina jaens. Han hade väl antagligen dansat med nån tjej som tryckt sig lite extra mot hans ben och lämnat detta fina spår efter sig. (pil ner) Hahahah, väldigt roligt om du frågar mig ^^,


Hemfärden såg jag iaf inte fram emot då mina fötter var både söndertrampade och blåsiga, men som tur var fick jag lifta med Elins mamma hem till Thomas, vilket jag är Väldigt tacksam för :D

Idag blir det då inte någon lugnare dag heller, ska först till min moster som fyller 50år och sedan till Thomas föräldras kompis som också fyller 50år. Lär bli väldigt stressigt men vill inte behöva missa någon av dem :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt du är ! ;)

2009-02-08 @ 17:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0