Träningsverk? Ja!



Igår var jag ju på skivstång med Frida och det var inte bara liiite jobbigt :O Trode att jag skulle få sån himla träningsverk i armarna eftersom det typ är jätte mycket armar på det passet och jag tränar nästan aldrig det, men när jag sedan vaknade i morse upptänkte jag att jag knappast kunde stå på benen för att jag hade sån himla träningsverk i dem!! :O Så jag tror inte skivstång var något för mig, får nöja mig med gymmet och gympan. Det känns som om det passar mig bättre (;

Nu har jag iaf bestämt mig för att gå på Lv3 festen iaf. Så jag blev bjuden hem till Matilda för tillfixning innan så får vi se om det blir lika kul som sist, känns däremot ganska tveksamt eftersom Anna inte ska dit :( men men, de får man väl helt enkelt bara vänta o se då (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0