Tha Weekend!

Äntligen helg! Har verkligen längtat efter den nu, men kanske inte lika mycket som jag längtat efter Sportlovet! Kommer iofs behöva ha 2 prov innan det dyker upp men jag har det hellre nu så slipper man plugga på lovet.. vilket är väldigt skönt :)

Planerna för helgen ser iaf ut att bli spenderade här hemma. Vi ska ha visning på vårat hus nästa helg satt jag har lovat att städa här hemma och göra iordning lite snyggt :) Kan ju alltid hoppas på en liten belöning, inte för att jag tror att jag kommer få det eftersom jag gör det frivilligt men jag blir annars nöjd bara vi får huset sålt.

Det lär vara det som händer imorn, annars på söndag blir det nog att plugga och så ska jag gymma med syster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0