Sträckt tunga!

Idag gick skoldagen faktiskt himla fort - även fast jag slutade 16.00 - men var ändå sjukt trött, så i bilen på vägen hem somnade jag på 3 röda sekunder. Hade gärna gått o lagt mig nu också men har matteprov imorn satt måste hålla mig vaken en tag till och plugga gärnet... plus att det är Andra Avenyn idag också så får absolut inte missa det!! :D

Är fan sjukt dåligt att AA ska sluta sändas :( Vad ska man göra varje Tisdagskväll nu då!? :O ... inte för att jag vet När det ska sluta men dom har ju inte spelat in några nya avsnitt sen denhär sesongen började satt gissar väl på att det slutar inom de närmsta veckorn :'(  *snyft*

En annan sak som hände idag som var Jävligt skummt var att jag sträckte typ tungan!!
Proppade i mig en massa cashewnötter när jag kom hem till Thomas, och det har ju en viss tendens till att fasna i tänderna och när jag sedan sitter där och försöker få bort det med tungan så Sträcker jag den!! :O asså sånt kan fan bara hända mig... så nu får jag sitta här och trösta mig i datorna, för prata kan jag iaf inte!

Kommentarer
Postat av: Friida ;)

HAHA alltså det är verkligen bara du som kan lyckas x) <3

2009-02-10 @ 19:20:45
Postat av: Mattias

Det är nog bara du som lyckas med sånt;)

2009-02-11 @ 22:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0