skolk...

Idag har det nog varit den värsta dan i mitt liv. Vaknade med huvudverk i morse och har haft det hela dagen sen dess. Dessutom skulle jag och Emma redovisa någon svenska grej och vi glömde bort det Totalt, men det slutade iaf inte i total katastrof... även fast vi bara hade typ 10min på oss att trycka in texten i huvudet. Men så iaf när den lektionen va slut så bestämde jag mig för att gå hem och kan ju erkänna att det inte bara var för att mitt huvud var i spängläge utan också för att vi skulle ha Fysik i typ 2 timmar o 45min, men men... man kan inte alltid vara helt perfekt (; Och ja (Anna), jag sjukanmälde mig inte utan gick bara ut genom dörren! Stolt nu vah? hahah.

Men nu har jag iaf ändrat lite till på utseendet och känner mig ganska så nöjd :D Får se om jag hittar någon annan bakgrund som jag gillar bättre, om inte så får denna sitta uppe ett tag till, hoppas att ni inte tycker den ser för förjävlig ut ;D

Kommentarer
Postat av: aanna

HAHAHAHAHA YÄÄÄÄS du gör mej så stolt stumpan, hahahahah!<33

2009-02-04 @ 20:24:29
URL: http://aanniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0