Måndag...

Idag har det varit en hyffsat lugn dag. Har iofs kännt mig himla seg hela tiden men inte överdrivet, sutade kl 4 satt  tröstade mig i det.
 Efter skolan gick jag, Frida och Matilda ner på stan och fikade på Pelikan, var himla mysigt (: Fast jag köpte en latte som jag fick jävligt ont i huvudet av, vet inte vad det är med kaffe och mig egentligen men jag får nästan alltid ont i huvudet när jag dricker det "/ Inte fullt så kul när det är så himla gott (A)
 
Efter det gick jag iaf hem till Thomas som hade kommit på en massa nytt snyggt som man kan göra på PhotoShop satt jag har suttit där nu ett tag o fixat lite, kan ju inte påstå att jag är proffs ännu men himla kul är det. Så ni kan ju räkna med en nu Header inom en hyffsat snar framtid ;D


Känner iaf att jag börjar få panik över dedär matteprovet som väntar på onsdag :( Vill plugga men är så himla svårt att koncentrera sig när man har ont i huvudet så får väl skylla på det nu när jag väljer datorn framför skolan ...

Kommentarer
Postat av: Mattias

Du är snygg:)

2009-02-12 @ 08:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0