Lill-Lördag!

Idag har det varit en allt hettsigare dag än jag räknat med. Hade egentligen tänkt ta en lång sovmorron och sedan när jag kännt mig tillräkligt pigg gått ner på stan och delat ut några CV så jag kan få ett sommarjobb, men när Thomas fick för sig att åka in till Täby-centrum och byta in sin spelkontroll till xbox:et så bestämde jag mig för att följa med honom istället. Så jag fick ännu en gång springa runt på centrumet utan pengar och dräggla över allt fint jag hittade. Därefter tog vi bussen hem till Norrtälje där jag nästintill direkt böt från buss till bil och åkte hem till mitt kära hem. Sedan följde jag med mamma till stallet och hjälpte henne mocka medans hon red :) Riktigt mysigt faktist eftersom jag inte varit i stallet på säkert 2 månader.
Sen kom Thomas hit och hade med sig sitt xbox som han hade tänkt att vi kunde underhålla oss med hela morrondagen eftersom vi (för omväxlings skull) planerat morgondagen här :) Så nu har jag suttit här och kollat på medans mamma testade Guitar Hero, hahah o gud vilken syn. Men hon var faktiskt riktigt duktig, säkert 10 gånger duktigare än vad jag var första gången :P
Nu hade jag iaf tänkt gå o knäcka Thomas i Tiger Woods, IGEN! (;  
Sov sött sötnosar <33

Kommentarer
Postat av: Frida

svar; Jamen jag missade ju provet, så fick en hemuppgift ist x)

2009-02-26 @ 16:37:33
URL: http://torstenssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0